Monday, May 10, 2010

giveaway winner

thanks utk 5 org blogger yg joint giveaway ni yer..walaupun tak ramai..tp sy happy sgt..rasa mcm nak bagi semua org je hadiah...hehe tp apakan daya..:)

ini laa pasangan pink potholders yg sy mention tu..











jadi..cabutan telah dibuat pagi ni...
dan insan yg bertuah utk dapat sepasang potholders ni adalah..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Yati

nampaknya kita ada jodoh laaa ;)..
nnti awak email nama & full address yer

kepada k.hanny, sha@mama, wani dan mamaalyna, sy nak ucap terima kasih byk tau sudi joint giveaway ni..insyaAllah kalau ada rezeki kita buat giveaway lagi yer..^_^

5 comments:

Yati said...

Gumbiranya hati saya.
Terima kasih Fathiah.
(Memang ada jodoh.. :) )
Dah email details.

Hany FF said...

ala sedihnya tak dapat hadiah! :( takper2 fathiyah, nanti awak buat lagi dengan hadiah2 commel tu keyh.
;)

buat yati yang dapat giveaway ni, tahniah! salam perkenalan :)

me01my said...

yati: tu laa..hehe..sy dh post yer..harap awk suka ;)

k.hany: takpe kak,lain kali bole cuba lg ;)..insyaAllah sy akan merajinkan diri buat giveaway lagi..hehe

Yati said...

Hany FF,
salam kenal. :)

me01my,
dah pos ye? Ok, Yati akan bagitau bila dah terima. Terima kasih!

Yati said...

Fathiah,
Yati dah selamat terima..
Terima kasih.! :D